۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۷

با امضای قرارداد رسمی/

صبای قم مهاجم خارجی شاغل در لیگ آزادگان را جذب کرد

صبای قم مهاجم خارجی شاغل در لیگ آزادگان را جذب کرد

قم - خبرگزاری مهر: باشگاه صبای قم با مهاجم خارجی شاغل در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به توافق رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین بازیکن خارجی برای حضور در بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، با هدف پر کردن جای خالی مهاجمانی که از صبای قم جدا شده‌اند به جمع شاگردان عبدالصمد مرفاوی ملحق شد.

در شرایطی که مهلت نقل و انتقالات چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز اول خرداد ماه آغاز شده است و تا کمتر از سه هفته دیگر ادامه می‌یابد، صبای قم نیز همچنان در پی جذب بازیکنان مورد نظر خود فعال است.

در حالی که دقیقا 29 از آغاز تمرینات صبای قم برای حضور در لیگ چهاردهم گذشته است و این تیم یک مرحله اردوی آماده‌سازی را نیز در شهر اردبیل به پایان برده، مرفاوی سرمربی با تجربه صبای قم یک مهاجم جدید دیگر به تیمش اضافه کرد.

تیم فوتبال صبای قم پیش از این احمد حسن‌زاده از مس کران، امین متوسل‌زاده از داماش گیلان و آرش روشنی‌پور دیگر مهره تیم مس کرمان را نیز به عنوان مهاجم به خدمت گرفته بود و بدین ترتیب برای جذب چهارمین بازیکن خط حمله در لیگ جدید اقدام کرد و آمبونه آشیله که یکی از بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران است را از تیم فوتبال راهیان کرمانشاه از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان به خدمت گرفت.

آمبونه آشیله به عنوان یکی از بازیکنان خلاق و با کیفیت فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در ترکیب نماینده کرمانشاه، به عنوان بازیکن جدید دیگری در تیم صبای قم حضور یافت تا خلا مهاجمان جداشده این تیم نظیر غلامرضا عنایتی، کیوان امرایی و فرید کریمی را پر کند.

آمبونه آشیله در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به عنوان یک مهاجم گلزن، به همراه سایر هم تیمی‌هایش تلاش زیادی کرد تا نماینده استان کرمانشاه را تا صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همراهی کند.

صبای قم تاکنون 11 بازیکن جدید برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خدمت گرفته است و روز نهم مرداد ماه در نخستین بازی خود در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال با برابر یکی از رقبای لیگ برتر بازی خواهد کرد.
 

کد خبر 2326197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha